onsdag 30 juli 2014

Intag idag.

Intag: 1086.
Uttag: 400.
Totalt: 686 kalorier.

Ganska nöjd. Även fast middagen var jobbig. Först skulle jag inte ha någon, sedan skulle jag äta något litet, sedan skulle jag inte ha något, sedan blev det kesellapannkakor i alla fall.

På gymmet körde jag bara crosstrainer, ingen styrka. Innan gymmet så solade vi, jag och mamma alltså, solarium. Usch, ångest. Har blivit så sjukt tjock. Det ser sjukligt ut på mig. Det är något allvarligt fel. Så här såg jag inte ut för en månad sedan. Vad fan har jag gjort? Ugh...

Hoppas jag orkar träna imorgon också. Hoppas jag lyckas sköta maten imorgon med. Åhhh, kan inte allt detta fett bara försvinna NU!?

2 kommentarer:

  1. Hej fina Natta, förlåt att jag bara försvann sådär.. ska börja blogga dagligen igen. ♥
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    fin blogg du har, ska börja läsa! kram :)

    SvaraRadera