tisdag 29 juli 2014

Bra än så länge.

Somnade efter fem imorse eheh. Vaknade runt 10-11 men degade i sängen till 12-12:30. Har ätit riktig mat. Blev pasta, kyckling, isbergssallad, sockerärtor och vitlöksdressing. Gott, somrigt, ganska nyttigt i alla fall och bra att ladda med kolhydrater innan träning. Ska till gymmet idag med mamma, när hon jobbat klart. Ligger på 420 kalorier och är mätt. Dricker vatten och cola zero nu mest för att det är gott och svalkade. Alldeles strax kommer Erik hem och då ska vi spela lite Mario Kart haha!

Tänkte kanske ta en proteinbar innan gymmet, har inte bestämt mig än. Mest bara sugen. En innehåller 230 kalorier. Vi får se. Till middag blir det nog kesellapannkakor. Sött, gott och proteinrikt efter ett gympass. Ingen aning om vad vi ska göra på gymmet. Lär bli kombination av cardio och styrka. Låt säga att jag bränner 300. Middagen kanske går på 500. Även MED proteinbaren skulle jag ligga under 1000 kalorier. Samtidigt kanske man vill spara kalorier till ett mellanmål på kvällen istället? Vi får se. Finns ju äpple här hemma i värsta fall. Det är ju typ 80 kalorier. Vi får se hur det blir.

2 kommentarer:

  1. Sv: Jag gick ner 6kg med nutrilett på en vecka genom att jag endast drack 2-3 påsar om dagen, man ska egentligen dricka 5st (110 kalorier per påse har jag för mig) men jag mådde så illa av dom tillslut. Det var nog mest vätska, men inte allt! Alla som går på nutrilett rasar i vikt, älskar det!

    SvaraRadera
  2. Så mycket kaloriräknande. kram.<3

    SvaraRadera