torsdag 31 juli 2014

God dag!

Jag började med serien Awkward. igår. Lite cheesy men ganska rolig ändå. Höll mig uppe till sju imorse haha. Alltså jag var vaken vid sex när Erik skulle till jobbet. Stackarn! Jag väcktes av mamma runt ett och gick ut med hunden halv två. Segt. Har kollat några till avsnitt, de är bara tjugo minuter långa. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Funderar på att överraska Erik med något gulligt. Vi får se. Han har fortfarande inte slutat än så har lite tid på mig att tänka. Dock när han slutar så har jag ungefär 30-40 minuter på mig. Borde gå bra. Slänga på lite andra kläder och gå upp och fixa något i centrum typ. Jag är så töntig. Har fortfarande inte ätit och vet inte vad jag ska äta. Ångest.

1 kommentar:

  1. Åh förstår känslan. Jag hatar när jag inte vet EXAKT vad jag ska äta.

    Kram. ♥

    SvaraRadera