lördag 26 juli 2014

"Om jag ska vara ärlig.." Nej, håll käften.

Var i Nynäshamn med Erik igår. Var ganska bra, trots ångest. Köpte åtta proteinbarer för 80 spänn, de var nedsatt på ett Ica. Brukar kosta 17-20 st beroende på var man är. Känns skönt. Åt för mycket igår. Först gick det bra, sedan åt jag tyvärr massa choklad hos Eriks kompis. Ugh, ångest. Vi var kanske tio pers, framåt kvällen drog folk. Jag, Erik och en till kille sov över hos den här killen då. På natten så diskuterar vi kändisars utseende och kroppar. Helt plötsligt säger han till mig "Om jag ska vara helt ärlig så kan du gå ner fem kilo." Slag i magen. Blinka bort tårarna. Bli tyst. Ångest. Fundera på att kräkas men kommer på att det har gått för lång tid. Vill dra därifrån. Går inte. Jag och Erik går och lägger oss och skiter i filmen. Jag tänker aldrig prata med den där idioten igen. Han har triggat mig så jävla mycket. Visst, jag har fortfarande en ÄS men jag har försökt att äta även när jag vill svälta. Har fortfarande problem med ångest, dåliga tankar och känslor, hets och problem med maten även fast jag inte svält mig själv så mycket senaste tiden. Fuck that. 
Idag svälter jag. Ligger på 600 kalorier just nu. Får se om det blir mer eller inte. Jag vill dö. Jag är hemma och Erik är kvar i Nynäshamn. Känner mig så jävla sviken. Vill bara gå ner 20 kilo NU och bli tvångsinlagd på sjukhus. Åh, allt känns så hemskt. Först visste jag inte om jag ville hetsa eller svälta. Fick bli svälten idag.  

  
  


1 kommentar:

  1. Vafan?! Vilken jävla idiot! Fattar inte att folk säger sånt där, man har liksom inte frågat om deras åsikt...

    SvaraRadera