söndag 27 juli 2014

Blä på denna dag.

La mig sent, så vaknade sent. Tjafsat med Erik. Orkar inte. Regnat, åskat och blixtrat satan här men lagt sig nu. Ätit 300 kalorier än så länge och jag vill hetsa. Liksom en STOR hets. Typ en Ben&Jerry, hallonwienerbröd, kakor, chips, choklad m.m. Ugh. Varför vill jag jämt äta mina känslor? Eller svälta dem? Aja, nu måste jag stå emot hetsen. Dricker cola zero men har sjukt tråkigt. Vet inte vad jag ska göra. Skulle vara bra att träna men jag orkar inte. Bättre att svälta. Risken finns att man smiter in på Hemköp efter gymmet. Dock har vi redan massa onyttigt hemma. Glass, chips, choklad, kakor, flingor, bröd m.m. Vill bara försvinna men orkar inte göra någonting. Vill bara att Erik ska komma hem och älska mig och sluta dryga. Ughhhhhh.

1 kommentar:

  1. Hetskänslor blir värre/svårare att stå emot när man inte äter ordentligt o regelbundet som vi inte gör så ofta...:/ Kram<3

    SvaraRadera