onsdag 16 juli 2014

Jag måste svälta igen.

Jag vill bara gråta! Vägde mig nyss. Visst, vikten är inte sann eftersom att det är kväll och jag har ätit massa och blablabla. Men hur mycket kan man ta bort!? Jag hatar det här! Jag MÅSTE sluta hetsa! Min vikt går bara uppåt. Jag mår bara dåligt. Hur mycket vikt tror ni är "fake"? :(

Jag har sådan ångest. Vill kräkas fast jag inte ätit på länge. Vill träna trots att det är mitt i natten och det inte finns någon chans. Är hos pappa och ska försöka äta så lite som möjligt. Kommer bli svårt, antagligen knappt gå. Snart åker vi utomlands i två veckor. HUR FAN SKA JAG KUNNA ÄTA? HUR FAN SKA JAG KUNNA HA SOMMARKLÄDER? VARFÖR VÄGDE JAG MIG??? Jag vill bara dö...

Jag har helt klart gått upp i vikt av min "ätstörning". Hur fan ska min mamma tro mig nu? Hur ska jag våga berätta?

1 kommentar:

  1. Det kan lätt skilja 2-3 kilo på min morgon- och kvällsvikt, beroende på om jag har mens, hur mycket jag ätit och druckit osv. Nu har jag inte vägt mig på 1-2 månader, men jag undviker det också... försök att inte tänka så mycket på vikten, din vikt definierar inte dig!

    SvaraRadera