onsdag 16 juli 2014

Fan, vad håller jag på med?

HERREGUD! Jag var SÅ nära på att kräkas nyss. Hade satt upp håret och satt mig vid toaletten. Tänkte på hur konstigt det skulle kännas efteråt. Hur konstigt det skulle kännas att prata med pappa efteråt, även om han inte är hemma just nu. Jag reste på mig och gick därifrån. Hade ätit. Det var bara jag och flingorna. Jag har ätit flingor och socker. Hej hets. Dock inte så mycket. TROR jag ligger på 600 kalorier nu men skulle ju kunna vara mer. Funderar på att äta mer nu medan ingen ser. Samtidigt är det bara dumt. Kommer trigga igång tankarna om att kräkas och jag kommer bara vara ännu tjockare och må ännu sämre.

Jag önskar att jag aldrig vägde mig igår natt. Jag hade inte vägt mig på över en månad! SÅ JÄVLA DUMT! Har sjukt mycket ångest och nu är jag så mycket större än vad jag var för någon dag sedan. Fattar inte. Nu känns det inte som att jag kan ha några av kläderna jag packade med. Eller i alla fall inte ens hälften. Knappt en tredjedel. Åhhhh, jag är så jävla dum i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar