lördag 5 juli 2014

Ångest som vanligt.

Jag är i Norrtälje nu. Var på Rapunzel lite snabbt idag, hade i princip tänkt rätt. Nu måste jag bara bestämma mig. Om jag ska göra det eller inte. Mötte sedan pappa och vi körde hit. Norrtälje alltså. Känns okej. Ska hem på söndag kväll igen. Då kommer Erik också. Vi ska hitta på något på måndag och kanske tisdag. Hoppas jag.

Jag känner mig så trasig. Ätit massa mackor med nutella idag. Vill äta fler. Vill bara hetsa och spy. Känns som att jag inte kan kalla mig ätstörd förrän jag spytt. Särskilt med tanke på hur dålig jag blivit på att svälta. Jag hetsar bara. Eller äter och mår dåligt. Jag är en hemsk människa. Jag förtjänar inte att äta. Jag vill bara försvinna, den här ångesten är så jävla jobbig. Jobbigare än den jävla halsbrännan som vägrar ge med sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar