torsdag 24 juli 2014

Ett snabbt besök i Kroatien.

Kom fram till Kroatien vid halv ett. Vi åkte halv fem på morgonen. Sju timmars busresa. Mått så jävla dålig hela dagen. Ledde till konfrontation med pappa. Han hade missförstått allt och trodde jag var dryg och otrevlig när jag bara var ledsen. Mår dåligt över kroppen, saknar Erik och saknar gammelmormor och mormor. Har gråtit så sjukt mycket idag men kvällen blev bra ändå. Har bokat biljett hem redan imorgon bitti. Japp. Sticker typ en vecka för tidigt. Känns sjukt taskigt och jag är rädd att Amila, pappas tjej, inte tycker om mig längre. Och är rädd att pappa är megaultra besviken. Men jag mår fan för dåligt. Jag har mått dåligt nästan dygnet runt i en vecka nu. Inte okej. Särskilt inte om det ska vara en semester. Så nu vet ni det! Halv två imorgon landar jag på Arlanda och tar tåget in till stan. Sedan tar jag mig vidare hem. Kanske möter Erik i stan. Vi får se vad som händer. Ska snart packa ihop lite smågrejer, borsta tänderna och gå och lägga mig. Är trött men ändå inte. Ugh.

Har sjuk ångest. Hoppas maten går bättre i Sverige. Hoppas jag börjar träna. Vill bryta denna hets. Har gått upp i vikt och jag mår så dåligt av det. Har så mycket kläder som inte passar lika bra längre, vissa inte alls. Vill bara gråta. Mår illa av all mat idag. Ändå tror jag att jag bara ätit runt 1600 kalorier idag. Det är lite jämfört med resten av veckan. Fast åt kanske 1000 av dem på ganska kort tid så... Det kan ju vara en anledning. Nej, nu måste jag fixa lite och försöka sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar