måndag 21 juli 2014

Fetma.

Det ända bra jag gjorde igår var att träna lite. Lätta styrkeövningar mitt i natten.  Knäböj, benlyft, plankan, situps, någon enstaka armhävning och andra övningar jag såg i en app. Har faktiskt lite träningsvärk. Vet inte om det är bra eller inte. Så jävla otränad.

Har ätit sjukt mycket idag. Ångest. Sitter med svullen mage som gör ont just nu. Vill bara gråta. Kan jag inte bara få dö? Varför har jag ingen kontroll? Jag är bara ett fetto som skyller ifrån mig. Har fan gått upp sedan min "äs" började. Är så äcklig. Jag förtjänar att svälta. Att dö. Jag är så himla hemsk. Hur fan ska jag överleva?  Skulle vara så lycklig om jag bara fick gå ner fem kilo NU! :(

Känner nya fettveck varje dag. Så här tjock var jag inte för en månad sen. Jag fattar inte hur jag ska överleva i Kroatien. Nu i Bosnien har jag kunnat gömma mig i vissa kläder men tror vi ska till stranden i Kroatien. Mår redan illa.. Varför kan jag inte bara få vara smal?

Ska antagligen utomlands med Erik i augusti dessutom. Hoppas vi åker sent då jag får en chans att träna och svälta lite först. Annars får vi åka till typ en stad och ingen solsemester.  Hatar min kropp. Kan jag få en ny?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar