torsdag 10 juli 2014

Triggad.

Idag har varit en jobbig dag trots att jag varit glad och haft kul också. Följde med mamma upp till centrum där hon shoppade loss. Var triggande då jag tycker att hon är MYCKET snyggare än mig, både i ansiktet och i kroppen. Blev avundsjuk för jag vill också shoppa massa. Hahah, inte bara kläder utan saker också. Vill bara bli smal och snygg och må bra. Mm. Precis så.

Jag kommer nog inte göra hårförlängning, tror det blir för dyrt. Kommer i så fall få pengar istället. Så.. någon som har tips på hur man kan förbättra utseendet? Inte smink eller dyra operationer. Men om ni har några förslag så kom gärna med dem. Tänkte färga fransarna i alla fall. Kanske införskaffa lite smink. Jag vet inte. Vad kan man ens göra annars?

Mamma ska snart till Coop och storhandla. Vet inte om jag och Erik ska följa med eller inte. Ska bleka bort utväxten idag så det känns ju skönt. Fixa naglarna någon dag med. Något positivt liksom.

Imorgon ska jag göra en synundersökning inför körkortstillståndet. Vet ni mer vad som händer imorgon? Man får första beskedet från universitetet!!! Alltså om man blivit antagen, hamnat på reservplats eller blivit struken helt. Sjukt nervöst. Jag var positiv i början men nu börjar jag bli extremt negativ och orolig. Fan, jag vill komma in NU. Vill inte behöva vänta ett halvår för att söka om igen. Och kanske inte ens komma in då. Så nu håller vi alla tummarna om att jag faktiskt kommer in direkt, haha. *ego*

1 kommentar: