onsdag 16 juli 2014

Godnatt!

Ska strax sova. Ska upp vid fyra och ta bussen halv fem. Vi ska ju till Bosnien i en vecka och sen Kroatien i en vecka. Vet inte hur internettillgängligt det kommer vara där men det kommer finnas några tidsinställda inlägg. Ångesten är riktigt stor. Var som sagt nära att kräkas på grund av ångesten idag. Slutade med mer hets. Kom upp i minst 1500 idag. Varav kanske 400 är mat. Grov ångest. Varit nära på att bryta ihop tusen gånger idag. Erik kom tillbaka ikväll, trots att han inte skulle. Känns megabäst. Älskar honom. Hatar dock känslan av tjock. Vet inte hur jag ska klara mig där borta...

Hoppas ni har det jättebra och jag hoppas att jag kan läsa lite av era bloggar medan jag är nere, annars läser jag ikapp när jag kommer hem. Kommer sakna er och era kloka kommentarer och inlägg. Ni är alla starka och förtjänar att må bra. <3

1 kommentar: