söndag 20 juli 2014

Ångest på "semestern".

Jag har ätit alldeles för mycket idag. Jag hatar det här. Jag vill mest bara dö. Eller åtminstone få åka hem. Jag vill hem. Jag trivs verkligen inte här. Allt jag gör är att bli gödd. Både pappa och Amila försöker få mig att äta hela tiden. Vi gör typ ingenting. Försöker få timmarna att gå genom att spela offlinespel som harpan och hjärter på datorn. Borde spela sims och se film. Saknar Erik, saknar Sverige. Jag berättade aldrig för varken mamma eller moster förresten. Vågade inte.

Vill mest svälta men det går inte. Vill samtidigt hetsa sönder och kräkas. Tror jag hade en hetsdröm strax innan jag vaknade. Vet inte om det var dröm eller om jag låg och fantiserade för mig själv. Tjockt oavsett. Jag är så grymt äcklad av mig själv hela tiden. Hatar denna värme. Hatar dessa kläder. Hatar att se andra i sommarkläder. Speciellt shorts eller tajta toppar. Jag har gått runt i stora klänningar. Jag vet inte hur många gånger jag varit nära att börja gråta bland folk. Ångesten tar över helt. Kan ingen trolla bort fem kilo från denna vidriga kropp? Hatar att jag vill svälta hela dagarna och sen när kvällen kommer så vill jag hetsa. Är så delad. Vill hetsa och börja kräkas. Vill börja träna igen. Vill svälta ihjäl. Jag är så trött på det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar