fredag 6 december 2013

Ångest redan, jag behöver er hjälp.

Igår hamnade intaget på 863 kalorier. Bra kalorier. Skönt. Middagen var dock jobbig, trots att den var nyttig. Ville inte äta den och hade lite ångest men gick bra ändå. Gick även från skolan istället för bussen igår, 30 minuters promenad med en tung väska. Sedan mötte jag min vän Alex och vi vandrade runt en del i stan. Så lär ju faktiskt ha bränt några kalorier på det. Känns också skönt.

Idag är tanken att jag ska till Johanna med Alex. Vi ska titta på film, snacka och... ÄTA SKIT. Nu när jag hållit mig någon dag känns det lite farligt. Ur ett hetsperspektiv. Jag tänker bara tillåta mig max 250 kalorier i skolan. Sedan ska jag träna. Det måste jag. Var länge sedan och nu måste jag kompensera för kvällen. Så äta lite och träna under dagen måste det bli. Hoppas jag klarar det!

Frågan är vad fan jag ska äta där borta. De vill ha pizza OCH godis osv. Jag gillar ju knappt pizza så kommer nog bara äta godis typ. Känns inte så bra. Ge mig tips nu! Det får inte väcka någon misstänksamhet och det får inte bli hets. Jag tänker att om jag tar en slags ätardag, vilket känns för tidigt, så borde jag kunna tillåta mig mer. Hoppas jag orkar bränna mycket på bandet... Lär ju bli 200 haha. Får se vad jag orkar. Sedan ska jag handla på Hemköp och då kan man kolla kalorier. Hur mycket ska man tillåta sig då? 2000?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar