tisdag 3 december 2013

Pissigt humör.

Jag är inte så glad på livet, vilket kanske märks.

Sitter i skolan trots att jag slutade halv tre. Har alltså suttit här i 1,5 timme extra. Pratat med lärare, suttit vid datorn och försökt plugga lite. Bättre än inget. Åt en proteinbar runt halv fyra. Så ligger på 340 kalorier nu. Känns okej. Blir nog ingen träning idag, men dagen ska fortsätta vara bra i matväg. Nu finns det utrymme för en middag som inte väcker frågor hos mamma. Jag vill inte att hon ska se, veta eller kommentera något längre. Fuck that. Hon har haft sin chans. Nu ska jag bli smal, på riktigt. 

Jag hatar allt. Jag hatar hur ni inte ser mig. Jag hatar hur ni inte bryr er. Jag hatar mig själv. Jag hatar mig själv för att jag tror att ni bryr er.

^ Riktat till människor IRL, ni är underbara. Kram.

3 kommentarer:

  1. Känner igen mig. Tycker också att det inte är nån som ser en. Känner mig så himla osynlig. Blir så irriterad på folks korkade kommentarer o oförståelse. Sånt som är så uppenbart för mig fattar ingen annan liksom :/

    SvaraRadera
  2. Men åhh att du ska behöva känna så. Jag hoppas att det finns något ljus i allt.

    SvaraRadera