onsdag 11 december 2013

Prov och skolprat.

Pluggade sönder igår men hade en paus och fick se två avsnitt Supernatural. Så skönt att tänka på något annat. <3

Pluggade till ett och gick upp innan sju, jag brukar gå upp tjugo över sju. Kom till skolan och pratade med läraren och pluggade. Skrev prov i 2 timmar och 15 minuter. Gick okej men hann inte klart på sista frågan, riktigt jobbigt då den var en av de viktigaste. :(

Har ätit 110 kalorier i form av riskakor än så länge, ovanligt? Nej inte direkt. Ja, jag vet att jag är en periodare. Har extremt ont i kroppen nu. Ont i handen efter allt skrivande, ont i axlar/nacke som vanligt, mesvärk och trött. Blö. Så himla seg efter det här provet. Och jag har minst en redovisning idag, kanske två. Känns mindre kul.

Fick ett till A i svenskan på en muntlig uppgift förresten, så nu har jag A på två uppgifter och B i resten. Känns riktigt bra så här innan jul. Fick tyvärr C på min senaste uppgift i engelska men jag visste innan att det inte skulle gå så bra. Det är okej. Fått bättre betyg på viktigare saker i engelskan, så fortsätter jag såhär så har jag nog ett A i både engelska och svenska till sommaren. Skulle VERKLIGEN behöva det. Är jätteorolig över hur naturprovet kommer se ut. Måste verkligen ge järnet på allt som kommer och försöka få B i betyg. A skulle ju vara megaultradrömmen men känns lite för svårt. Hej, skolprat. Hej, flummig. Hej, prata med sig själv i ett blogginlägg. Hej, trött. Hejdå.

1 kommentar: