tisdag 3 december 2013

Det är inte synd om mig, jag är inte sjuk.

Tror jag åt runt 1000 kalorier igår men kan lika gärna ha varit 1200. Tyvärr för många onyttiga kalorier. Skärpning Nathalie!!!

Imorgon ska jag nog gymma, kanske idag. Ingen aning. Orkar inte tänka på det nu. Är helt slut som det är.

Åt ett paket med små riskakor, 110 kalorier. Har ett äpple och en proteinbar med mig. Ingen jävla skolmat idag inte. Sen var det äcklig mat så skulle inte ha ätit den om jag ens fick. (För mig själv alltså.) Några i klassen frågade om jag ville med till Mc Donalds. Nej tack.

Jag är trött. Så himla trött. På att ingen förstår eller ens ser. Ser mig. Förstår mig. Ingen vill hjälpa mig. Varför skulle dem? Jag är bara patetisk. Jag är inte sjuk. Jag är bara dum i huvudet. Jag förtjänar ingen hjälp. Jag förstå det nu. Annars borde någon ha hjälpt mig. En vän eller mamma eller vem som helst. Men nej, ingen hjälper men det spelar ingen roll. För jag behöver tydligen ingen hjälp. Det är inte synd om mig, nej inte alls.

1 kommentar: