torsdag 12 december 2013

Jobbig dag.

Intaget idag slutar på 310 kalorier. Det var en jobbig dag och jag fick knappt ner middagen så får väl vara glad över att jag åt och ledsen över att jag åt samtidigt. Ni förstår nog.

Nu är jag trött, klockan är över två. Har suttit och pratat med mamma i flera timmar och diskuterat diverse saker. Ibland önskar jag att jag sa något ändå, om allt det här. För jag tror hon redan vet. Hon pratade om min självkänsla och att jag i grund och botten vet varför men att jag kanske inte vågar berätta det för henne. Kanske ligger lite sanning i det, men måste säga att min dåliga självkänsla beror på hundra saker. Hon verkar inte inse att hon har påverkat mig. Sedan önskar jag att hon tog upp hela skiten istället för att lägga sådana där kommentarer med sådana där blickar som får en att undra.

Nej, nu ska jag fan sova. Ska upp snart ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar