söndag 22 december 2013

Supernatural.

Jag orkar inte anstränga mig. Jag orkar inte andas mer än nödvändigt. Jag är slut. På allt. På luft, energi och glädje. Allt tog slut, allt försvann. Jag vill bara krypa in i min sagovärld. Glömma verkligheten. Glömma skolan, krav, mamma och mormor. Glömma bort hela jävla verkligheten. Jag vill bara ligga i sängen, gömd med Erik och titta på serier. Fantisera mig bort till en annan värld där man slåss mot verkliga demoner och monster. Det måste vara mycket lättare. Att döda ett fysiskt spöke istället för hjärnspöken. Att skicka tillbaka fysiska demoner till helvetet genom exorcismer istället för att slåss mot demonerna inom sig, som aldrig vill ge sig av. De går inte att utföra en exorcism på. Det bara går inte. Jag vill fly. Långt bort. Bort, bort, bort.

2 kommentarer:

  1. önskar att det va "lika lätt" som i supernatural ja med...:/ kram.<3

    SvaraRadera
  2. Åh nej, du ska inte ge upp. Jag VET att du är stark. <3

    SvaraRadera