fredag 13 december 2013

Kort update.

Fastade i 21 timmar. Blev sugen på förbjudna saker. Åt noll mat igår men åt chips och choklad för 1000 kalorier. Verkligen duktigt. Aja, tror jag går ner i vikt ändå. Ställde mig på vågen, med kläder på, och vägde samma som sist. Och sist hade jag inte kläder.

Ska dra nu, har matte strax efter tolv. Inte så pepp men det måste göra. Sista lektionen denna vecka, skönt. Erik ska tyvärr till Nynäshamn efter jobbet, mindre skönt. Får se vad jag hittar på idag...

Imorgon är det i alla fall julbak hemma. Alltså ångest.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kurserna går jag via ett vanligt universitet här i Vasa i Finland. Universitetet sammarbetar med Umeå universitet också, så man får se föreläsningar som är inspelade via deras webcam. Jag googlade lite, och universiteten i Finland har mycket mera öppna universitetskurser än vad de har i Sverige. Jag googlade Stockholm och detta är allt jag hittar, dåligt ju! :/ http://www.su.se/om-oss/evenemang/%C3%B6ppna-f%C3%B6rel%C3%A4sningar

    Du får läsa nätkurser på finlandssvenska universitet istället ;) Det är ju bra eftersom man får kurserna till godo om man börjar studera ämnet på annat universitet sen.

    SvaraRadera
  2. Ugh! :/ NEJ NEJ NEJ!!! Du ska aldrig fasta OM du inte är muslim t.ex. (som jag är för Ramadan) MEN du ska aldrig fasta om du ska må bra. Du måste äta kolhydrater i din kropp, det är därför du går galet på godsaker! Sök upp Freelee på youtube och gå in på 30bananasaday.com så kommer du förhoppningsvis få så så mkt hjälp när det kommer till bra kosthållning! :) /Hälsningar en 30banana girl :)

    SvaraRadera