måndag 9 december 2013

Hahah, jag är hemsk!


Åt nog cirka 2000 kalorier igår. Vet inte riktigt. Mycket ångest i alla fall. Jag har ätit 110 kalorier idag. Inte hungrig. Bara sugen. Dricker vatten. Har mens. Så jävla ont. Videon beskriver hur jag vaknade klockan 5 imorse. Sängen var relativt förstörd... Fräscht, I know. Svårt att somna om och sedan skittrött när man väl skulle upp.

Jag ska se Supernatural med Erik idag. Det är min plan. Och tycka synd om mig själv. Funderar som sagt på att köra HSGD fram till jul så gott det går. I så fall är målet 900 idag.

1 kommentar:

  1. Det e iaf bra att du höll dig till 2000 kcal, det e ju ändå så mycket en normal person äter, inget man går upp i vikt av. Jag skulle inte kunnat hålla mig till det, hetshjärnan skulle slagits på o jag skulle bara ha ätit upp allt inom synhåll ://

    SvaraRadera