söndag 8 december 2013

Viktnedgång och ShapeUp-fråga.

55,8 kilo!!!

Vägde mig utan kläder idag. Så jävla skönt. Har gått ner 4 kilo. Får på mig byxorna jag inte kunde knäppa förut. Dock är de lite för tajta så strax under 55 borde de funka. :)

Ätit 400 kalorier redan dock. Var nära på att hetsa men hann stoppa mig själv. Idag ska jag på middag hos gammelmormor som sagt. Så jävla rädd för alla kalorier. Kommer gå upp asmycket. Ska försöka att äta lagom, äta normalt. Vad är normalt? Vad är lagom? :(

Är ensam hemma så funderar på att träna på rummet lite. Får se om jag orkar. Är lite dizzy, som vanligt...


Jag behöver hjälp. Jag har ShapeUp, helt plötsligt loggades jag ut och kan inte logga in igen. Försöker få lösen skickat till min mail, står att jag ska få ett mail men det kommer aldrig. Vad ska jag göra? :(

1 kommentar:

  1. Du var nära på att hetsa men hann stoppa dig själv idag? Det är asbra okej!

    SvaraRadera