söndag 22 december 2013

Trött.

Jag vet inte om jag ska kalla det hets eller överätning. 3000 kalorier. I vanliga fall hade det varit en hets men nu vet jag inte. Okej, jag är inte normal.

Tror det var så här igår: Normalt ätande (thaimat), försök till normalt fikande hemma där jag SKULLE äta en bulle (2,5 bulle och en Twix) alltså hetsliknande och mådde illa, överätning/middag (Pommes med ketchup och smör, mm fettsnålt! Men vadå, ketchupen var ju sötad med stevia!? Ugh...) så... Lite blandat var det igår. En liten hets i mitten av det hela och en dum jävla överätning på kvällen.

Idag har jag ätit för 200 kalorier redan. Lite godis. Trots att jag gick upp för inte så länge sedan. Det var vågen som fick bestämma. Hade konstigt nog inte gått upp så därför får jag äta. Så länge jag väger max 56 eller helst ett hekto under på jul så är jag nöjd. Och nu väger jag ju lite under så det känns relativt bra ändå.

Vill äta mer men vet inte vad jag ska äta eller hur många kalorier jag ska äta idag. Är ensam hemma. Perfekt tillfälle för att antingen äta bra eller svälta eller äta bra och träna eller överäta eller hetsa. Eller möjligen försöka äta normalt. Ugh, jag vet inte ens varför jag håller på så här. Kan ingen bara rädda mig från all den här skiten? Jag är trött, så himla jävla trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar