tisdag 10 december 2013

Trött efter mängder plugg.

Intaget slutar på 810 kalorier. Är nöjd. Målet enligt HSGD var 900 så klarade det i alla fall. Har ju dock inte bestämt mig för om jag ska köra den än men har jag klarat två dagar så är det ju bra i alla fall.

Idag har jag pluggat i flera timmar. Med pauser så klart. Tittat på dokumentärer och antecknat och läst gamla anteckningar och papper osv. BLÄ! Prov imorgon och är ruskigt trött redan. Trots att jag inte pluggat klart än men snart så! Ska bara läsa liiiiite till. Redan gjort det jobbigaste. Sedan ska jag försöka ta mig till skolan tidigt imorgon så jag hinner prata lite med läraren samt plugga lite direkt innan provet. Har tyvärr provet på morgonen, skulle vara skönare efter lunchen men då har jag antagligen två, åtminstone en, redovisningar/redovisning.

Vet inte om det blir något Supernatural idag heller, sämst haha. Saknar min serie. Ja, jag är en sucker för serier. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar