lördag 7 december 2013

Gårdagen handlingar och dagens tankar.

Gårdagens intag: 1810.
Gårdagens uttag: 200.
Gårdagens totalt: 1610 kalorier.

Jag gick inte till gymmet, men jag gick en promenad som måste ha bränt minst 200 kalorier. Jag är relativt nöjd över kalorierna, var rädd att de skulle bli fler. Hatar dock hur onyttiga de flesta av dem var. :(

Jag funderar på att köra Healthy Skinny Girl Diet igen. Testade den förut och kom åtminstone halvvägs minst. Kan vara bra inför jul, problemet är dock att vissa dagar  lär bli kalorifyllda framöver. Jag vet redan att imorgon ska vi till min gammelmormor för att äta middag = Kaloririkt. Får försöka att inte äta för mycket och helst ingenting innan. Och nästa helg har vi julbak. Då är vi ett par stycken som "bakar" choklad. Ni vet, smälter och sedan tillsätter olika saker. Då kommer vi äta mat tillsammans. Och inte direkt hälsosam mat.


Jag vägde mig igår, lite snabbt. Hade kläder på och hade ätit, så väger egentligen mindre. Vågen visade 57,någonting. Minns inte riktigt. Var så stressad. Vågen är i mammas rum och jag vill inte bli upptäckt när jag smyger in där. Fast vad vet jag, hon kanske inte bryr sig. Varför skulle hon? Så jag väger ju antagligen under 57! För inte så länge sedan var ju uppe på 60, visserligen hetsvikt men ändå.

Fast idag vågar jag inte väga mig, inte efter igår. Blä. Måste vara vätskefylld. Åt chips bland annat. Fast hade jag haft en egen våg på rummet så hade jag lätt vägt mig.

1 kommentar:

  1. Jag kan knappt väga mig, måste isåfall smygväga mig som du säger.:/

    SvaraRadera