lördag 28 december 2013

Vad fan ska jag göra?

Överåt igår. Fan, det känns inte bra. Visst jag hetsar kanske inte så ofta längre men jag överäter desto mer. Ångest. Jag vill bara ha kontrollen tillbaka.

Jag vet inte vad jag ska göra idag. Åkte inte till Nynäs igår men är ditbjuden idag med. För att äta och umgås. Jag vill inte äta, samtidigt som jag vill äta bra, samtidigt som jag vill hetsa. Varför är det så svårt? Varför är mat så svårt? En sådan sak borde vara enkel.

Jag ska ut med hunden klockan ett, så jag kan inte gå innan det och jag borde duscha. Mitt hår är äckligt, jag är äcklig. Fast egentligen så spelar det ingen roll. Oavsett hur många gånger jag duschar så är jag äcklig, äcklig, äcklig och fel, fel, fel.

Åh, jag vet att Erik så gärna vill att jag kommer. Varför är allt så svårt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar