torsdag 19 december 2013

Update.

Det har varit tomt här. Tänkte skriva en kort update om dagarna som gått.

Söndag: Jag, Erik och hans vänner var på bio. The Hobbit 2. Riktigt bra enligt mig. Åt nog runt 1200-1400 kalorier. Ganska ångestfylld dag. Hände inte så mycket mer än så.

Måndag: Skola. Tittade på Die Welle, en riktigt bra film, på Ledarskap och Organisations-lektionen. Se den! Åt runt 800 kalorier.

Tisdag: Skola, måluppfyllelsedagen. Många gjorde omprov och dylikt, inte jag. Tog sovmorgon och kom dit till lunch, åt ingen lunch. Bara riskakor. Hade muntlig redovisning dock och sedan lite matte. Åkte hem och tittade på serier med Erik, försökte hitta julklappar i centrum också men slutade med att vi åt Subway. Blev även en promenad. Åt cirka 950 men brände 150 tror jag, så runt 800 igen.

Onsdag: Igår. Ingen skola. Det skulle bara vara lekar så bestämde mig för att inte gå alls. Brukar inte ge något. Jag har ändå hög närvaro. Erik var ledig så vi tittade bara på serier i princip hela dagen. Jag är så jävla såld på Supernatural. Vi har precis börjat på säsong 5. Nej vi har absolut inte nötat igenom oss flera säsonger... ;) Åt massor. Räknade inte ens men antar kring 2000-2500 kalorier.

Idag: Samma lekar i skolan idag så sjukskrev mig igen. Erik jobbar dock. Jag sov väldigt länge. Har varit ute med hunden, soppor och tömt diskmaskinen. Borde plugga men har mest suttit vid datorn. Ätit nudelsoppa, 370 kalorier och 0 näring. Skitsamma. Ställde mig på vågen idag, med kläder igen, 55,5 kilo. Känns bra. Men börjar bli lite skraj att det är fel på vågen eller något. Måste få flytta runt på den och testa men kan inte göra det när mamma är hemma. Svårt. Nu ska jag försöka plugga. Har en inlämning till idag. Fuck my life.

1 kommentar: