tisdag 10 december 2013

Slaktarångest.

Jag är så stressad att jag inte kan plugga. Liksom va? Jag har en fri halvtimme nu där jag skulle kunna läsa natur inför provet imorgon. Gör jag det? Nej. Istället stressar jag över provet. Kommer plugga hela kvällen. Hejdå Supernatural! (Som jag inte fick se igår, pga inget internet </3)

Lär komma hem strax över fem idag men hoppas på att plugga lite innan det. Ska läsa igenom något häfte nu och försöka prata med en lärare för att försöka få mer papper haha. Kul. Sådan jävla råångest. Slaktarångest. Ångesten slaktar mig. Hahah, roligt. Mysigt. Hej döda mig bara på fläcken! Fick C på en sak i engelskan. Så jävla besviken. Gått så bra för mig i engelskan och så lämnar man in en slarvuppgift. Pinsamt.

Nej nu måste jag faktiskt plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar