tisdag 7 januari 2014

Ändrade planer.

Nej, inget bibliotek idag. Får bli imorgon. Då blir det skola i övermorgon. Ska antagligen träna idag. Erik ska ut och springa så jag ska nog med. Vet dock inte hur mycket springande det blir för min del men kan ju gå åtminstone. Och försöka springa lite, även om jag bara orkar en minut. Saknar min kondition då jag orkade springa 40 minuter i skog med lite backar upp och ner. Nu orkar jag ingenting.

Jag har inte ätit än. Så det har gått 18 timmar och jag hoppas jag orkar fasta länge. Låt oss säga att Erik har kommit hem och att vi går ut om en timme och att vi är ute en timme. Då är klockan 17. Sedan ska man väl duscha av sig snabbt, bestämma mat och laga den. Tänk om man äter vid 18? Då har jag fastat 21 timmar i alla fall. Frågan är om vi är ute en timme eller inte och frågan är om vi äter direkt efter dusch eller inte. Kan bli mer, kan bli mindre. Jag hoppas bara på att jag orkar träna lite. Om jag bara orkar 30 minuter så är jag ändå jävligt nöjd. För det var så länge sedan jag brände kalorier på riktigt. Att bränna 200-300 kalorier är kanske inte mycket i vissas ögon men jag skulle vara så jävla glad. Och blir det mer så är jag bara gladare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar