måndag 6 januari 2014

Sockermonster.

Klockan 18 startade jag en fasta. En urusel fasta som avbröts med kärleksmumstårta efter tre timmar. Jag har jobbig mensvärk och använde det som en ursäkt, orden "Jag ska ju ändå börja ordentligt snart så jag kan ju lika gärna passa på".

Jag har ätit minst 2000-2500 kalorier idag. Jag vet att det inte är mycket, inte egentligen. Inte om man tänker på riktiga hetsperioder där jag snarare ätit 3500-5000 kalorier. Och det har ju legat kring de här höglåga kalorierna i stort sett hela lovet. Jag mår lite illa och det är varmt. Jag hatar mig själv. Det värsta är att jag bara ätit en portion mat idag, som kanske var 500-600 kalorier. Resten är skit. Kanske 2000+ kalorier skit. Hur normalt är det? Varför kan jag inte äta nyttig och bra mat, om jag nu ska äta? Vad är det för fel på mig? Jag förstör bara min kropp, noll näring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar