tisdag 7 januari 2014

Vad blir det för mat?

Okej vi var ute i ungefär 45-50 minuter. Min pulsklocka krånglade, tror jag. Tror jag brände 350-400 kalorier ändå. Jag orkade springa i kanske 15 minuter TOTALT, orkade max 5 i sträck haha. Hej bra kondition. Äsch, jag trodde det skulle vara värre faktiskt. Vi har duschat och kollat en avsnitt av Supernatural. Avsnitt 1 på säsong 8 faktiskt. Läskigt, snart har jag ju sett allt! Erik sover nu, han ska upp vid 20 och då ska vi äta. Alltså jag kommer fasta i minst 23 timmar OCH då har jag även tränat. Nu är problemet mat. Vad fan ska jag äta? Jag vill ju inte äta någonting.

Funderar på soppa, omelett, kyckling med grönsaker, korvstroganoff med ärtor(dietvänlig!), knäckemackor. Kanske blanda och typ äta knäckemacka och soppa, eller knäckemacka och frukt eller något helt annat. Jag vet inte. Det känns bara jobbigt och svårt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar