torsdag 9 januari 2014

Trött.

Sitter i skolan. Somnade efter tre så det är ändå en förbättring. Fortfarande trött dock. Blev ju typ 4 timmar sömn igen. Jag och Erik tittade på Ice Age och pratade. Vi kom överens om att han ska baka till mig och skriva förlåt på det han bakat. Typ en förlåt-tårta eller en förlåt-kaka. :)

Jag har redan ätit. Riskakor för 110 kalorier. Kommer nog äta en proteinbar för 230 kalorier. Lunchen i skolan är potatisbullar tror jag. Tycker det är gott men jag måste äta mycket för att bli mätt och jag kan verkligen inte räkna dem här. Plus som ni vet så tycker jag av någon konstig anledning att det är jobbigt med mat i skolan. Har någon liknande problem? Jag kan äta ute och med familj och vänner. Förstår inte mig själv...

Fick en hemsk nyhet idag. Min engelsklärare ska antagligen sluta. Det är sista terminen och jag är så stressad. Hoppas på att hon på något sätt kan ha kvar oss. Det beror på hur hennes nya schema kommer se ut. Vi lär ha henne i åtminstone en månad till. Streeeeeess.

2 kommentarer:

  1. JA, massa stress, ljud, männsikor, lukter och ångest i skolmatsalen.): Går dit vissa dagar men det känns jobbigt.

    SvaraRadera
  2. Ja jag känner igen mig, äter nästan aldrig i skolan, eller överhuvudtaget med andra människor. Tycker det e så jobbigt att äta när andra ser på.

    SvaraRadera