måndag 6 januari 2014

ED-camp.

Åt bara pommes med sås. Och så åt jag visst bullar och lite Plopp. Hej minst 2000 kalorier. Jag hatar mig själv. Jag är så jävla dum. Jag borde låsas in tills jag gått ner 10 kilo. Alltså fan vad grymt det skulle vara att göra något "Biggest Loser"-aktigt fast ingen åker ut och allt anpassas efter ens vikt. Typ ED-camp haha. Nej vad hemskt...

Jag har sett två avsnitt med Supernatural medan Erik sov, så kommer få se om dem imorgon. Eheheh, får skylla mig själv. Vill se flera men det är dumt och klockan närmar sig två. Jag borde sova men vill samtidigt inte.

Jag vill hetsa men har borstat tänderna, satt i skenan och är lite lat. Och vet inte vad jag skulle hetsa. Skulle säkert äta en bulle och hata mig själv bara. Dumt. Jag vill liksom hetsa 3000 kalorier och sedan spy till jag är tom. Nej men på riktigt. Ett litet camp där man går ner i vikt skulle vara grymt. Någon som är på eller? ;)

1 kommentar:

  1. skulle också behöva gå på ett sånt camp faktiskt...

    SvaraRadera