måndag 27 januari 2014

Heeeeeeeeeeeeeeeej.

Filmen var enligt mig riktigt bra. Se den!

Kom upp i minst 1700 kalorier igår. Antagligen mer. Tänker låta det vara okej, försöka att inte tänka på det idag.

Nu har jag cola zero och sockerfria pastiller. En påse blir typ runt 90 kalorier tror jag? Känns okej. Bättre det än 90 kalorier från choklad. Hur som helst så ska jag försöka sköta mig nu. Har riskakor och en proteinbar med mig. Tänker dock försöka att inte äta för tidigt. Går till kvart i fyra idag så vill inte vara hungrig på eftermiddagen.

Har engelska nu, hela schemat är omgjort. Orkar inte. Så seg och sugen på mat. Får se om jag vågar titta på skolmaten. Hahah, löjlig jag är! Går tre dagar denna vecka bara. På torsdag är begravningen och mamma säger att jag kan stanna hemma på fredagen eftersom att man antagligen kommer vara helt slut då. Får se hur det blir. Skriver en major essay på engelska om pro ana och pro mia. Inte kommit så långt. Orkar inte. Ny lärare också. Kan jag inte bara få sova? Längtar till vecka 9, då är det lov.

1 kommentar: