onsdag 8 januari 2014

Filmtips?

Inte pluggat alls. Får göra det i veckan bara. Orkar inte bry mig just nu.

Inte ätit på 21 timmar och hoppas på att inte behöva äta förrän imorgon. Vi får se. Kan bli i-tvingad middag av Erik, antagligen inte. Han sover och har gjort det i två timmar. Det enda vi sa till varandra var "Hej." idag och sedan satt vi båda vid varsin dator utan att säga ett ord. Sedan gick han och la sig och jag har ingen aning om han har några planer på att gå upp.

Tips på filmer om ätstörningar/där ätstörningar finns med? Helst inget på Youtube, känns som att man har sett en del redan. Inga dokumentärer, utan filmer. :)

1 kommentar:

  1. Här är mina tips(förlåt, vet inte om alla finns på andra ställen än YT)!
    Dom jag HAR sett:
    - To be Fat like me
    - Hunger point
    - Phat girlz
    - When friendship kills
    - An anorexic's tale: the brief life of Catherine
    - Perfect body
    - The best little girl in the world
    - Little girls in pretty boxes
    - The Karen Carpenter story

    Dom jag INTE sett:
    - 301, 302
    - Slaughtered vomit dolls
    - Thinner - förbannelsen

    SvaraRadera