lördag 4 januari 2014

Pasta.

Jag åt pasta. Med ostsås och lite skinka. Ingen hets men överätning. Ett tag tänkte jag göra något mer att äta men blev inte så. Tur det i alla fall. Ätit säkert 1600-1700 kalorier idag. Kan bli mer. Ska ju till IO och gibba. Får se hur svag man är. Kan bli att man fastar men tror dock inte att jag kommer vara så stark men vi får se. Kommer förhoppningsvis inte äta så mycket imorgon i alla fall. Säkert ligga och sova en hel del. Har ingen WoW-tid så är inte jättepepp på IO. Hoppas på att spela en del TF2 och att testa lite nya spel är kul. Kanske köper WoW-tid annars, vem vet. Redan seg, kuuuuuuuuuuuuuuuul.

Eftersom att jag kommer vara vaken länge så får ni gärna höra av er och prata (skriva) lite. :)

Kik, sms, fb, skype! Säg till bara. Kommer antagligen sitta vid internet en del.

2 kommentarer:

  1. Jag vill ha en sms-kompis haha!

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja, det fick jag. <3 Smsa mig så skickar jag det? Har råkat döpa två likadant till Nathalie bara så vet inte vem som är du :x

    0725622265

    SvaraRadera