söndag 5 januari 2014

Lite om planen.

Klockan är snart sju och jag ska snart äta mitt första mål idag. Pommes, sås, kött, sallad. Från "restaurangen" vid oss. Jag och mamma ska dela. Ångest? Ja. Fast det har jag ju hela tiden så vem bryr sig? Jag och mamma pratade lite om träning, mat osv idag. Verkar som att vi mjukstartar denna vecka, eftersom det är en del strul i livet just nu. Så blir det nog mer ordentligt veckan efter.

Planen lär bli att träna tre gånger i veckan, räkna kalorier noga, äta bra mat, max en fuskdag i veckan. Äta "mellanmålsmat" (Barer, riskakor, frukt.) i skolan för jag tror inte jag kommer äta skolmaten med tanke på att jag gjorde det max 10 gånger förra terminen. Mamma tror i alla fall att jag äter i skolan, så det är bra.

1 kommentar:

  1. Tänkte att du menade på morgonen när jag började läsa den meningen haha:) Lycka till med nästa vecka :)

    SvaraRadera