tisdag 7 januari 2014

Seg Nathalie.

Jag somnade inte förrän efter halv fem. Kul när skolan börjar snart. Ska dit imorgon eller övermorgon. Måste vända tillbaka på dygnet. Är så himla seg. Vill sova mer men det ska jag inte.

Planen idag är att dra till biblioteket och försöka plugga lite, samt kolla runt i centrum tror jag. Gick upp lite innan ett trots att jag vaknade innan tolv. Gick ut med hunden och duschade efter. Behövdes verkligen. Så nu sitter jag i morgonrock och funderar på vad man ska ha för kläder på sig. Inget jag vill känna mig för tjock i eller se för tjock ut. I-landsproblem när man ska ut och visa sig. Hemma gömmer jag mig i stora t-shirtar och mjukis/pösbyxor under täcket helst. Och jag går inte ut i mjukisbyxor men stora tröjor funkar. Ugh, vi får se vad det blir. Någon annan som har liknande problem?

Jag vägde mig idag, igen. Heheheh. Fortfarande samma vikt som vanligt 55,8. Den pendlar 55,5-56.

1 kommentar:

  1. jag kör alltid på (lösa)klänningar/kjolar och stora koftor med tights nuförtiden. Dölja både putmagen och mina lår som jag inte gillar.. fast jag gillar ju att ha klänning också, men hade varit kul att ibland våga ha lite tajtare saker du vet.^^

    SvaraRadera