lördag 11 januari 2014

Kappa!

Blä, åt mycket mer än planerat igår. Åt typ 1500-1600 kalorier, tror jag. Svårt att veta.

Hittade en kappa igår som jag vill ha. Måste bestämma mig idag. Det betyder att jag måste mäta mig för att se vilken storlek jag ska ha. Måste beställa från nätet, från USA. Visar en bild! Vad tycker ni? :)


Idag ska jag försöka att plugga natur. Igår var det engelska. Tror den uppgiften gick okej och skickade in den i tid. Erik är megagullig och smsade och frågade om han fick bjuda ut mig på dejt idag. Självklart får han det. <3 Det betyder att jag måste duscha och plugga "tidigt" idag och helst inte äta en tugga hemma. Mamma inreder i badrummet dock, det är två män som hjälper till dessutom. Ugh, känns mindre bekvämt. Hoppas på att Erik inte driver med mig men men. Är orolig över att vi ska äta i så fall. Vill inte äta, samtidigt som det är det enda jag vill. Ska i alla fall försöka sköta mig nu åtminstone. La mig klockan fem igår så har varit vaken i 1,5 timme nu bara haha. Skulle ha kunnat sova mer faktiskt men vill vända tillbaka på dygnet. Hata sömnproblem!

2 kommentarer: