söndag 5 januari 2014

Hemma.

Jag kom hem klockan 6. Vi spelade lite olika spel och det var riktigt kul. Tyvärr åt jag mer och intaget hamnade nog på minst 2200 kalorier. BLÖÖÖÖÖÖÖ.

Fick åka hem ensam då Erik skulle åka hem till hans kompis som var med oss. De jobbar på samma ställe och började klockan åtta i morse så kan tänka mig att de sov typ två timmar. Jag vaknade nog runt två idag men gick inte upp förrän lite innan tre. Vill väga mig men har ingen möjlighet. När jag vaknade och låg i sängen så kändes magen ändå ganska platt. Kan dra in den en del, vilket är bra med tanke på att jag var ganska svullen igår kväll. Mamma är dock hemma och skulle se om jag vägde mig så det är inget alternativ. Om hon inte skulle gå ut med hunden snart. Aja, får väl väga mig någon annan dag annars bara. Fan, borde nästan investera i en egen våg. Sagt det länge nu, det handlar om mod bara.

Jag är hungrig och mätt på samma gång. Eller jag inbillar mig att jag är hungrig fast jag egentligen bara är sugen. En aning seg känsla och ett smått illamående gör det inte enklare. Borde äta för att "det är så synd om mig, jag har ju nattgibbat och då är sömnen och allt cp och jag borde trösta mig med mat". Tjockis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar