lördag 25 januari 2014

Byta liv?

Hade en dålig dag. På flera plan.

Gick upp extra tidigt trots trötthet, var i skolan halv åtta trots att jag började nio. Varför? Jo för att förberedda och hålla en engelska redovisning. Gick piss. Så det var ju helt onödigt. "Fast det var ju träääning." Fuck you. Skitledsen. Sista dagen den läraren, som är bäst, jobbade. Hon byter skola nu. Så ledsamt. Så allt det var dåligt.

Sedan hade jag matte, där jag ligger efter pga sjuk och det med mormor. Alltid kul med missade lektioner och uppgifter... Hur som helst så gick matten okej men känns jobbigt att vara så långt bak.

På väg hem hade jag väldigt ont i hjärtat. Varade i minst 10 minuter i sträck på tunnelbanan. Brukar bara göra ont någon minut. Tror att det har med stress att göra men efter att ha pratat med några så ska jag nog göra en blodtest. För att se om jag har brist på något eller så. Misstänker ju järnbrist på andra orsaker, så varför inte.. Hatar dock att ta blodprov, euw..

En till anledning till att dagen gick dåligt. Maten. Har ätit massa och onyttigt och jag orkar inte ens...

Har dock haft en ganska rolig kväll med mamma, moster och Erik. <3

Ska sova nu. Ska upp vid tio och jag, mamma och moster ska till stan och handla kläder till begravningen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar