lördag 4 januari 2014

Frustrerande.

Handlade lite mer igår. Trosor, ett par leggings och tre överdelar. En T-shirt, en skjorta och en... Ångest när jag provade byxor. Så himla fet. Jag måste sluta äta så här, måste börja träna. Mamma vill också komma igång. Tror vi ska börja på måndag. Då har jag ungefär 12-12,5 vecka till studentskivan. Jag skulle vilja gå ner ungefär 8 kilo, beroende på vad jag väger nu. Borde gå om jag skärper mig. (Jag vägde mig igår men är orolig att jag har gått upp massa. Känner ett starkare behov av att väga mig oftare. Tänk om jag har gått upp massa!? Tänk om, tänk om, tänk om...)


Fastade i totalt 22 timmar och några minuter igår. Nöjd, då jag inte trodde jag skulle klara mer än 18. Det jag åt var dock inte så bra. Nudelsoppa, Skruvar och ett hallonwienerbröd. 1166 kalorier. Känns skönt att verkligen ha räknat och att det inte blev så många kalorier. Känns dåligt att det ändå blev så pass många kalorier med tanke på fastan.

Idag har inte gått lika bra. Redan ätit glass till sen frukost. Ska nattgibba idag på IO med Erik och hans ena vän. Så vet inte vad jag äter idag och ska försöka att inte bry mig. Även fast det är det enda jag tänker på. Varför slutar jag inte hålla på så här!?

Planen är väl att börja på måndag mer ordentligt. Bättre mat, träning och att få räkna kalorier ordentligt. Ska skriva upp någon slags plan här snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar