onsdag 8 januari 2014

Ångest över hela livet.

Fastade i 22,5 timmar. Mamma tjatade. Orkade inte hålla på. Åt nudelsoppa. 370 kalorier. Där slutar dagens intag. Nöjd ändå. Det är inte riktigt bra mellan mig och Erik än. Vill bara gråta tills jag somnar. Frågan är hur mycket sömn man får inatt. Så jävla rädd att inte vakna när alarmet ringa p.g.a somna för sent.

Har inte mycket att säga. Inte gjort så mycket idag. Bara mått fruktansvärt dåligt, sämre än i vanliga fall. Jävla ångest. Aja, skolan börjar och jag har haft två bra dagar i rad nu så nu hoppas vi på att det fortsätter i samma riktning.


Jag orkar inte, jag vet att jag säger det hela tiden men jag orkar verkligen inte. Jag vill försvinna, på riktigt. Jag vill inte leva, jag vill inte ens vilja leva. Känns som att jag ger upp mer och mer för varje dag som går.

1 kommentar:

  1. "Jag vill inte leva, jag vill inte ens vilja leva." Jag VET hur det känns. okej? Jag skojar inte, jag har varit där, när inte ens vill vilja leva. Just nu känner jag bara att jag inte vill leva, men jag vill vilja det. Det känns som att det aldrig ska ta slut och i stort sätt kan ingen nå fram till en. Så va det iaf för mig.): Så jag förstår. Men du, även om du inte tror på detta så är det sant och jag säger att DET BLIR BÄTTRE. Tänk på att klappa kattungar, gå på konserter med bra människor och dricka kalla drycker i solskenet. Jag tänker på dig. kramis vännen.

    SvaraRadera