måndag 13 januari 2014

Jobbig dag.

Pluggat massa natur idag, så segt. Klar i alla fall och sett två avsnitt Supernatural. Känns bra.

Ätit runt 1100 kalorier, tror jag. Fått chansa en del. Ganska jobbigt men men...

Haft haft väldigt ont i hjärtat/bröstet idag, vid flera tillfällen. Speciellt vid stress. Börjar bli riktigt jobbigt nu. Någon som vet vad det kan vara?

Mamma ringde förut, plus pratat hemma. Om min mormor ni vet, som är sjuk. Hon kommer antagligen inte leva så länge till. Ledsen och jobbigt, många tankar. Tycker extremt synd om min gammelmormor. Hon fyller liksom 90 medan min mormor inte kommer hinna bli 65... Synd om mamma och hennes syster. Önskar jag kunde laga och fixa men det kan jag inte. Kan ingenting. Är en extremt dålig dotter. Hatar mig själv så jävla mycket, särskilt över denna situation.

1 kommentar:

  1. svar:maten var jättegod och det bästa är ju att jag inte orkade äta upp allt så jag har även en god lunch idag med :D

    SvaraRadera