onsdag 22 januari 2014

God morgon!

Sov dåligt inatt. Erik somnade ett och jag runt två. Vaknade fyra men tror jag somnade om relativt fort. Sedan vaknade jag sju och var jävligt trött. Jag vill bara sova ut ordentligt. Var så länge sedan. Brukar göra det på helgerna men blev ju väckt pga olika saker vi skulle göra och för att jag skulle somna tidigare. Funderar på att ta en halv sömntablett/insomningstablett idag. Får höra med mamma. Min fina mamma. <3 Känner verkligen hur jävla underbar och bäst hon är. Att jag älskar henne och så. Trots att jag ibland skriver om ilska och diverse om henne.

Mådde jävligt dåligt på väg till skolan. Ont i magen, sidan och bröstkorgen på något konstigt sätt. Lite läskigt faktiskt. Vet någon vad det kan bero på?

Ätit riskakor igen, för 110 kalorier som vanligt. Så jävla goda! Det är pasta och köttfärssås i skolan, som vanlig äter jag inte skolmaten. Fast måste säga att det var riktigt frestande idag. Intalade mig att hålla emot och få laga en god middag istället. Jag vet att det är bättre att äta mer på dagen och mindre på kvällen men jag gör tvärtom. Äter jag för mycket på dagen har jag inte många kalorier kvar på kvällen och det är då alla sug kommer. Har faktiskt resulterat i X antal hetser pga ätit för mycket på dagen.

Idag är målet 900 kalorier enligt HSGD och det ska jag nog klara. Funderar på om jag ska äta min proteinbar idag kanske. I så fall kommer jag ligga på 340 kalorier. Tror jag gör det. Slutar nog kvart över ett idag. Skulle sluta kvart i fyra men sista lektionen är inställd. Eller man ska fråga några frågor om jobb till valfri person så kommer prata med mamma haha.

2 kommentarer:

  1. Åh, kram till dig och dina mamma. ♥

    SvaraRadera
  2. Menade såklart din mamma, haha, förlåt, jag är lite yr..♥

    SvaraRadera