tisdag 21 januari 2014

Maten idag.

Idag är målet 800 kalorier. Kommer äta max 340 i skolan. Riskakor och en proteinbar.

Sitter i skolan och försöker arbeta med gymnasiearbetet. Läraren var bara här första timmen och nu är det en timmes eget arbete. Har faktiskt kommit igång för en gångs skull. Fast har bara en källa tillgänglig för sedan dog internet. Skriver på mobilen nu.

Jag har i princip rast till kvart över tolv. Har så tråkigt. Har inget att plugga för jag behöver antingen internet eller lärare. Suck...

Vet inte vad jag ska äta till middag.  Funderar på liten wrap med kyckling och grönsaker eller kyckling med wokgrönsaker eller soppa eller pasta med något.  Någon som har något bra tips? Har max 460 kalorier att leka med.

1 kommentar:

  1. Vilken skola går du? Känns som jag känner igen mig väldigt mycket, hade oxå arbete med gymnasiearbetet idag till exempel, och vi kan oxå köpa riskakor och proteinbarer osv :)

    SvaraRadera