onsdag 8 januari 2014

Det blev inte som det skulle.

Intag: 682.
Uttag: 350-400.
Totalt: kalorier: 332-282 kalorier.

Fastade i 23 timmar. Åt tomatsoppa med pasta i och två flatbröd med skinka. Sedan åt jag visst en Bounty. Så jävla dumt. Hade legat på typ 0-50 kalorier annars.


Jag har gråtit i typ två timmar. "Bråkat" med Erik. Jag mår inte bra. Jag vill inte leva. Erik sover. Jag kan inte sova. Vill inte sova. Vill sova. Vill straffa mig själv. Vill döda mig själv. Vill hetsa. Vill spy upp ingenting. Vill svälta. Vill träna tills jag svimmar. Vill försvinna. Vill bara dö. Vet inte alls vad jag ska göra. Lär sitta vid datorn ett tag till och må dåligt för att senare försöka sova och misslyckas. Lär somna när det inte finns så mycket sovtid kvar. Ska upp halvtidigt för någon som fuckat dygnet.

Jag har jävligt ont i hjärtat. Fysiskt. Hatar den känslan. Så obehaglig och läskig. Erik säger att han älskar mig men jag tvivlar mer och mer och det får mig att nästintill hyperventilera just nu. En stor fet ångest i hela mig just nu. Kan jag inte bara raderas? Få bli en annan människa? En människa som är bra och förtjänar att må bra, som förtjänar att leva.

3 kommentarer:

  1. Jag tror på dig, att du har så ont psykiskt att det värker i hjärtat/bröstkorgen fysiskt. Jag vill inget hellre än ta ifrån dig den hemska smärtan. Du kan inte se den, men du är en bra människa som förtjänar att må bra, du bara råkar vara en bra människa som inte mår så bra nu. När det känns som att du ska hyperventilera, sätt hörlurar i öronen och ha på hög volym. Lyssna på något som Bring Me The Horizon och slut ögonen ett tag. Jag vill göra så mycket mer och kunna träffa dig irl. Även om dödslängtan finns i din kropp så får du aldrig låta den vinna, en dag hoppas jag definitivt att vi ska kunna ge varandra en lång och riktig kram. You're stronger than you think. Kram.

    SvaraRadera
  2. SV: Tack fina snälla rara Nathalie!

    SvaraRadera
  3. Kram! Sånt där löser sig, ge det lite tid. <3

    SvaraRadera