måndag 11 november 2013

Dagen idag.

Det har varit redovisningar hela dagen. Jag var jättenervös, som vanligt. Fast jag tror detta var en av mina bästa redovisningar faktiskt, så det känns skönt. Hoppas bara att läraren tänker likadant haha! Det var extra jobbigt eftersom att det var framför både min egna klass och den andra trean men det gick bra för det saknades ett par stycken och jag höll ju inte i hela redovisningen själv. Det var ju en gruppuppgift.

Nu är jag mest taggad på att få resultatet, jag väntar på fyra olika resultat som jag ska få denna vecka. Intressant! En uppsats i engelska, den här muntliga redovisningen i svenska, ett matteprov och en uppsats i samhällskunskap.

Jag har tappat den normala hungern. Jag äter inte när jag är ensam. Idag har jag ju gått i skolan hela dagen men allt som intagits är en flaska cola zero. Bra och dåligt på en och samma gång. Sedan när jag väl äter så kan jag knappt sluta, tror det är därför jag kommer upp i relativt normala kalorigränser trots fastor.

Jag får ibland hungersug, tror jag. Egentligen har jag nästan glömt bort vad normal hunger och normal mättnad är. Kul, verkligen... Jag har även börjat bli hungrig när jag ska sova, vilket är konstigt. Eftersom att låt oss säga att jag fastat i 20-24 timmar och sedan äter jag en del och sedan någon timme senare så blir jag hungrig? Jävla mongo, hur tjock är man inte då? "Hej jag har nyss ätit och ska vara mätt men det är jag inte för jag är tjock.". Medan när man "ska" vara hungrig så är jag inte det.

Resten av dagen har bestått av trötthet, mensvärk, huvudvärk och saknad av Erik. Samt lite ångest och deppiga tankar, som vanligt.

1 kommentar: