fredag 8 november 2013

En bra dag!

Intag: 993.
Uttag: 300.
Totalt: 693 kalorier.

Idag fastade jag i 22-23 timmar, inte riktigt säker. Innan jag åt så gick jag från skolan till stan och fortsatte en bit. Tror jag brände minst 300. Lånade boken "Mattillåtet" på Stadsbiblioteket så det ska bli intressant. Tror dock inte det står så mycket om UNS, men finns säkert tips och sådant jag kan ta del av ändå.

Jag, Erik och hans arbetskompis Timmy satt på Inferno Online och spelade. Ehehh, geeky. Sedan åt vi, fast jag inte riktigt ville, kebab. ÅHHH. Tur nog tog jag den lilla portionen och inte den stora, åt inte ens upp. Räknar den som 900 men jag hoppas innerligt att det var mindre.

De övriga 93 kalorierna kommer från sockerfria pastiller hahah! En hel liten påse, sweet! Struntsamma. Jag känner att de här två dagarna varit ganska bra, även fast de varit mer "sjuka" igen.

Nu tänker jag sova för klockan är halv ett och det är skola, utan sovmorgon, imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar