torsdag 21 november 2013

Utmanade mig själv, bra eller dåligt?

Igår fastade jag i 24 timmar och sedan åt jag nog runt 1000-1100 kalorier. För mycket efter en fasta men orkar inte ha mer ångest just nu. Vi såg Hunger Games och den var riktigt, riktigt, riktigt bra. Längtar redan till nästa, som kommer om ett år...

Gjorde ett engelsktest idag, som jag bara pluggat lite på. Fick B, nöjd ändå. Trots att jag ville ha A. Nu utmanar jag mig som fan. Noll hunger, bara lite sug. Borde men borde samtidigt inte äta. Ni vet hur det är... Valde att ta skollunchen. Jättejobbigt, jätte mycket ångest. Kunde inte tänka på något annat än hur fel det kändes och hur tjock alla måste tycka att jag är. Tog lite sallad, pasta, två små bitar av kyckling och lite currysås. Säkert inte mer än 300-350 kalorier faktiskt. Som vanligt äter jag i klassrummet, vi är ju en sådan liten skola så det är okej. Är ensam dessutom, skönt.

300-350 kalorier känns okej, ska äta nu. Får se hur jag mår sedan.

1 kommentar:

  1. Önskar att jag hade så tillräckligt med självkontroll för att kunna fasta. :(

    SvaraRadera